Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Saturday, February 25, 2012

BORN DAY.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada ANDA, ANDA dan ANDA. Hasil karya hari ini bertemakan BORN DAY. Born day? apa tuhh? Hari lahir or korang selalu panggil HAPPY BIRTHDAY. Suka hati aku lah nak sebut apa kann. Hari lahir siapa yer? Siapa amal hoii. siapa? Okay okay aku btau. Hari lahir AYAH kesayangan saya lahh. EN MOHD SAM BIN ZAINAL. yang ke berapa? yang ke berapa? huh! Adalahhh. hehe. Biarlah rahsiaaa. heeee. Kami sambut hari lahir ayah dengan tanpa adikk. Almaklomlah kalau dah balik asrama memang tak reti nak balik rumahh. So anda telah kami abaikann. haha. Kami sambut dekat Sekolah Vokasional Port Dickson. Eyh eyhhh? Kau buat apa kat sana weyh? Ha ! Kak teh is there. Sambil melawat kak teh yang demam sambil sambut sekali lahh. Bak kata orang sambil menyelam minum airr. hehe. Then pi makan makan at LAMAN GRILL. Sodap sodapp. Korang boleh lah torai nanti yoo. Dokek joo. Area PTPL, Shah Alam. The owner restaurant is Chef Zubir*masterchef tuhh. Promote sat naaa*dah bercampur loghat aku dah ni, layankan jelah yer :) . After that pulang ke rumah. Home sweet home gitukk. Okay lahh. Korang tengok jelah gambar kat bawah ni yer. Aku punya entry aku memang suka letak gambar. So kepada sesiapa yang tak suka sila tekan butang ini please LOVE. Let's see :D.

Makanan macam nak pergi berkhelah kann :D

Mango Cake

Ayah tiup dengan bersungguhnya :D

Ehem ! Me with Mango Cake.

My Jantung Hati.

Ayah, Kak Long and Emak with their Tutti Frutti.

Posing ketika menunggu hidangan.

Chicken chop dia lain dari yang lain tau. Nyumnyum.

Fish and chip :D

Chicken Blackpapper Grill kot *tak ingat apa nama diaa

Emak, Nams and Birthday Boy

Ayah, Kak Long and Emak again.

Eyh eyhh. Habis dahh? Ha'ah dah habis. Cukup cukup lah tuh. Ni je santapan buat hari ni okayy. Jap baru aku perasan gambar kak teh takde pun dalam ni. Hehe. Takpe takpe kau sakit kann, sebab tuh tak nak bergambar. huhu.

Kay lahh, byeeeeee.

Love, Amal.

2 comments: