Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Saturday, January 5, 2013

Friend Wedding (Part 1)

Gara gara bosan dan agak terlebih rajin hari ni sampai 2 entry aku buat. Hihi. Kali ni nak cakap pasal KAWIN. Siapa yang tak nak kahwin kan? Semua nak tak kira lah lelaki ke perempuan. Menjadi lambat tuh adalah jodoh dan mampu tak mampu je. Tapi aku tak kesah lah siapa yang mampu ke tak. Tapi kalau nak tunggu aku kahwin lama lagi lah kot. *okay macam dah terlari je cerita* Okay okay cerita kahwin bukan pasal aku tapi kenduri kahwin kawan sekolah aku. Yeayyy! Kawan aku dah kahwin yeayyy! *eh aku pulak yang lebih*

Kawan sekolah yang sama tinggi dan sama nama cuma binti je lain. Hehe. Selamat Pengantin Baru Amy dan Edy. Semoga kekal sampai ke anak cucu. Cepat cepat dapat anak enhh *ehhh. haha*. Tak ada apa yang lebih gembira bila dapat melihat kawan kita bahagia dan gembira. Tak terlepas peluang dapat berjumpa kembali kawan kawan lama beb. Masa masa macam ni jelah dapat jumpa dengan kawan yang dah lama tak jumpa. Kalau takde salah sorang dari kita yang kahwin takdelah nak terjumpa bagai kann. Macam biasalah bla dah berjumpa perbualan dipenuhi dengan gossip gossip liar. Cewaah. Dah lah malas nak berceloteh lagi seperti biasa entry saya sentiasa dipenuhi dengan gambar gambar yang menarik. *eh menarik ke?*. Have a look yarhh. 

P/S : Kepada sesiapa yang terasa macam bosan dengan aku punya blog sila gerakkan tetikus anda keatas sebelah kanan dan tekan butang X disitu yarrhhhh. Daaaaa~


NUR AMALINA'S WEDDING

Invitation card :)

Make a wish for groom and bride

Taraaa~ Peace yawww

My bestiee :)

Syira, me and Su :)

E.R.T girlsss :)

Us with bride *Nur Amalina*

Sweet couple. Awin and Faiz

Sweet couple. Azahari and Syahira

Me and her

Me with sister of bride-Aliyah

Iza and Eka :)

All of us. Miss you so much.

Me and Mr Trainer *Ehhh*

Nice to meet you Awin, Syahira,Noi,Sue,Iza,Eka,Faiz,Azahari,Akim,Zahi,Hisyam and all friends that I meet on that day. :)
To be continue for part 2 next week.

Love, Amal.

2 comments:

  1. hekkk mu!!! sweet couple hahaha nnt laa aku upload pic lg..busy laa hehhee

    ReplyDelete
  2. ni amy yang selalu dgn noi tu kan? tak sangka nye dia da kawen.. :')

    ReplyDelete