Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Saturday, January 5, 2013

My Idol


Assalamualaikum and very good evening. This is my first entry in two-zero-one-three. Hai hai you alls. I'm back. Hihi. Okay lah masih belum terlambat untuk nak wish HAPPY NEW YEAR lagi kann. Semoga semuanya berjalan dengan lancar apa jua yang kita lalui tahun ini. Aminn.

Sedar tak sedar bulan 4 tahun ni aku dah nak habis belajar. Wah pantasnya masa berlalu kan. Alhamdulillah semuanya akan berjalan dengan lancar sehingga aku memeggang segulung diploma dalam Kejururawatan. Yeahh I'm become a nurse. Yeppiii. Mulanya memang tidak meminati langsung bidang yang aku amik ni. tapi itu cuma kehendak kita kan. Belum cuba belum tahu. Now I love to become a NURSE. Lepas masuk tahun ke dua aku belajar aku ada cita cita nak bekerja di Saudi. Aku akan capai cita cita aku. In sha Allah. 

Cakap pasal Saudi, hari ni 5 January 2013 NURKHAIRIAH BINTI MOHD KHALID@teacher@friend@sister@mother akan berangkat ke Madinah untuk bekerja di sana. Walaupun dia adalah seorang clinical instructor di kolej kami aku tidak berpeluang untuk bekerja bersamanya dan merasa apa yang orang lain rasa bila bersama dia. Cikgu mana tak garang. Garangkan tandanya sayang. Marah untuk kebaikan bukan marah untuk menghina.

Lepas tahu yang miss dapat ke sana aku pun makin bertambah yakin yang satu hari nanti aku akan pergi sana jugak. Tu semua atas kemahuan dan usaha yang akan kita buat. Wahh tak sabar nak kerja lah kalau macam ni. Aku harap suatu hari nanti cita cita aku akan dikecapi. Aminn. 

I will miss you Ms,Nurkhairiah. Amal mintak maaf sebab Amal tak dapat nak hantar and tengok miss berangkat tadi. Sebagai tanda persahabatan kita Amal tulis entry ni khas untuk miss. Btw, kirim salam dekat Kak Mazni jugak ye. Miss jaga diri kat sana.

NURKHAIRIAH MOHD KHALID

Nur Amalina and Nurkhairiah

Teacher,Friend,Sister,Mother,Team mate.

We will miss you >.<

Love them!

Sister Mazni and Ms K.

Twin tower and her teacher :)

Love, Amal.

No comments:

Post a Comment