Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Friday, January 21, 2011

Practical and Unsatisfied !


Salam , i'm here for blogging again :) . Firstly i want share about my PRACTICAL part ! huh ! sangat takut plus malas , sebab belum prepare apaAPA lagi lah . kalau lom wat persediaan lagi nanti takut kena decross la pulak, aduhai ! macam mana ni ? banyak kowt yang nak di baca and hafal ! aduhai ! okayOKAY ! berHENTI mengeluh NUR AMALINA ! catch your goal ! be a good student and make a good work ! :) tak mau mainMAIN dah ! try to get DL? hehe . aminnnn . next monday my first day working in sem 2 at SURGICAL A (north tower SDMC ) . working at morning shift ( 7am - 2 pm ) ! kena bangun awai la gamak nya kan :) hehe . lepas ni dah tak dapat nak gelakGELAK sakan with NURUL AMIRAH , NURUL FATIMAH , NUR SYAHIDA , NUR AMIRAH , NURUL AZILAWATI , SYAZWAN , ROSZAIRIN , NOR ASHIKIN , NUR HIDAYAH , NUR AZIMAH and semua kawanKAWAN group B/april 10 :( . i will miss you all ma, :( . kerja rajinRAJIN okay , dapatkan cross banyakBANYAK . buat procedure elokELOK . for my GENG practical in kolej . nanti buat elokELOK ! tak mau mainMAIN yer ! kang ada pulak yang kena DECROSS !! . Okayokay ! goodluck all my friends !
Changed to another story ! UNSATISFIED !.
Okay aku nak tanya korang la kan * sesiapa yang membaca blog aku ni lah . Contohnya, kalau salah sorang daripada kawan korang sakit , tapi dah lama lah, then korang pun baru tahu sebab baru dapat tau dari sumberSUMBER tertentu la kan , then lagi pun kawan yang sakit ni korang dah lama tak contact . then salah ke kalau kita call or contact dia and nak tanya pasal khabar dia ? rasa aku lah tak salah, tapi perlu ke nak layan macam kita ni buat salah besar je ? nak amik tau pon dah tak boleh, susah la kan, kalau tak amik tau nanti cakap dah lupa kawan lah, apa lah . ni lah perangai manusia zaman sekarang ! rasa macam dah ramai kawan je lupakan kawan lama ! takde lama takde baru la weyh ! . so kau fikir lah ! kalau rasa yang baru lagi bagus kau pergi je dengan yang baru ! tapi aku nak kau tahu ! sebelum kau jumpa yang baru yang lama juga jadi kawan kau kann ? so kenapa nak bezaBEZAkan yang baru dengan yang lama ? yang baru tuh perangai macam ' ANGEL ' enh ? dia tak buat salah ? dia perfect sangat ke ? terpulang kat kau lah kan , aku tak pernah nak buang and comparekan kau dengan kawan aku yang lain, kawan aku semua sama . walaupun dia orang pernah buat salah , why not kita bagi dia peluang kedua untuk perbetulan kesalahan dia orang ? tak salah kan ? kalau asyik selalu nak ego je memang tak kemana  la kan, tapi aku memang sakit hati bila kau buat aku macam tuh, kau fikir sendiri la apa yang kau dah buat ! aku tak amik hati pun, setiap manusia ada buat kesalah, kita bukan MALAIKAT ! tak pelah, yang penting aku selalu doakan kesejahteraan kau . semoga cepat sembuh and sihat selalu okay . kalau kau rasa aku ni dah tak perlu dalam hidup kau bagi tahu aku . then kalau aku ni dah tak boleh nak jadi kawan kau lagi pun kau bagitahu aku jugak, supaya lepas ni aku tak kan ganggu hidup kau . senang kan ? nanti takde lah masingMASING nak sakit hati ke apa . aku rasa kau pun dah cukup gembira sekarang . it's okay, past is past .
Overall , masalah dengan KAU aku malas nak fikir ! Semangat hendak ke HOSPITAL agak delima la kan, eheh . hopefully semuanya berjalan dengan lancar :) amin ...

okay habis sudaa cerita, nanti bila aku ada cerita baru yang boleh di kongsi aku update okay . daa SWEETIE !

No comments:

Post a Comment