Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Sunday, January 2, 2011

Says .

Hye semua , ini blogging yang pertama dalam tahun 2011 :) . sihat ? ceria ? seronok ? ada yang baru ? . semua apa yang aku cakap tuh tak ada dalam diri aku langsung ! okay mood aku hari ini sangat sedih . tak tau lah kenapa, walaupun dah tahun baru tapi still ada perasaan yang lama, bila dia nak hilang ? haih ! tension ! bukan sedih sebab kecewa , tapi sedih sebab aku kembali terasa sunyi .  kawanKAWAN semua dah start beljar . semua dah mula masuk IPT masingMASING ! :( . yang paling sedih aku tak dapat jumpa ALAN and LIYANA ! weyh korang ! aku rindu korang ! kenapa sebelum korang pergi tak jumpa aku ? :( huh ! kalau korang free korang buat skype dengan aku yer, :( sumpah aku rindu korang doe ! 
Btw . korang study leklok yer, yang penting jangan lupa aku !


For all my friend : jangan pernah lupakan aku kat sini yarh ! aku sayang korang sangatSANGAT !


ASMA, LALA, AZAL, ALAN, YANA, ECAH and ATEN ! *kepada sesiapa aku tak mention nama dia harap maaf , aku sayang korang jugak ! :)


byeBYE Dear !

No comments:

Post a Comment