Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Saturday, February 5, 2011

DINGDONG .



Hye semua :) . Today i just want share my bad moment i think, but i never care if anyone want do that for me . What goes around comes around . so , that i must care ? i dont think so . erm , bukan niat nak memalukan sesiapa dekat blog saya niyh, just nak share je . Okay , apa perasaan korang bila kawan korang tak caya kat korang ? then HE/SHE say you a LIAR ! apa perasaan korang masa tu ? mesti sakit hati kan ? tapi aku malas nak amik serious sangat benda ni , setiap manusia ada buat salah kan ? so , aku just anggap benda tuh mengalir macam air yang mengalir di sungai . Sorry to say all this at my BLOG . takde niat nak malukan sesiapa , if korang ada kat tempat saya korang akan rasa apa yang saya rasa .

For those : sorry sangatSANGAT , nanti kalau amal rasa amal dah okay amal contact kamu yer . agak kecil hati, tapi tak amik hati pun . thank :)

ByeBye

No comments:

Post a Comment