Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Saturday, February 5, 2011

McD + Movie + KFC .

HyeHye . Semalam saya meluangkan masa dengan kakak dan adikADIK saya tanpa EMAK dan AYAH *emak sebab keje , ayah sebab malas nak ikut . kami pun berdikari lah sikit, haha . paling lucu , saya drive kereta ayah yang bapak besar SERENA , yang lagi tak leyh blar ayah tak tau pun, kita orang kuar senyapSENYAP, hehe, tapi tuh petang waktu nak lepak McD , lepak sambil membuat assignment . malam kami keluar lagi , menuju ke E@curve untuk menonton wayang . cerita KHURAFAT * terlambat pulak,tapi takpe, yang penting dapat tengok ! hehe . pastu melayan adik lelaki kuh , dia mau makan AYAM, so saya bawak lah p makan kat KFC,kota damansar tu . keje adikADIK saya menghabiskan duit KAKAK nyer niyh ha ! haha . The best moment in my life is spend time with my FAMILY . 

Father : Mohd Sam
Mother : Maznah
1st Sister : Nur Atiqah
3rd Sister : Nur Athilah
Brother : Ahmad Lutfi

I LOVE YOU ALL SO MUCH :)



















Habis Sudaa ~ bye :)

No comments:

Post a Comment