Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Wednesday, February 2, 2011

Penantian Berakhir :)

Salam sejahtera wahai FOLLOWER blog saya :) hehe . setelah beberapa hari saya tak meluahkan ilham dalam kepala ni . hari ni sajja nak membazirkan masa di sini . okay , cerita yang hendak di kongsikan pada hari ini adalah , penantian yang sekian lama telah berakhir dengan jayanya :) hehe . mesti korang tertanyaTANYAkan penantian apa yang saya maksudkan ?  hehe, nak tau ? okayOKAY , penantian mahu berjumpa dengan FAZLIAH NOOR , FAUZIAH ZINOL and MYA MYRA telah tercapai ! hehe , sangat seronok la kan jumpa dorang , tapi ......... saya yang agak terkelu , tak tau nak bual apa dengan dorang , just tengok gelagat dorang yang sangat kelakar , best gila, cuma saya je yang terdiam, pape tah ! nak cakap saya ni pendiam memang tak la kan, haha . okay , 1st day saya di ajak untuk bermalam di rumah FAZLIAH NOOR a.k.a LALA@ datin L . saya pun datang la ke rumah datin L niyh kan , haha, dalam perjalanan ke rumah beliau , bapak gila cuak je kan, haha, almaklum lah , baru 1st time nak jumpa, saya niyh agak pemalu sikit bila nak jumpa orang yang tak pernah jumpa before this . yang membuat saya lagi gerun adalah si ASMA niyh ha ! asyik dok tanya saya kat mana je, aduhai, tak menyempat betul dak niyh, haha . sampai je lorong rumah si datin L niyh saya dah nampak dah dorang terpacak kat depan rumah . tak menyabar betul kan ? hehe, takpe2 menyenangkan kerja saya, tak payah nak cari rumah no.15 , hehe . lepas saya dah masuk rumah datin L tuh , saya pun menunggu mereka mandi mengikut giliran, haha, *mandi pun kena ambil no giliran tau ! haha . orang pertama mandi adalah asma diikuti zizi and kemudian lala and myra . sementara tunggu asma mandi saya pun dok berbual lah dengan si myra and zizi , tuh pun dorang tanya sepatah saya jawab sepatah, haha, tak leyh blah kan :p . takpe2 masa tuh saya memberanikan diri untuk bersembang dengan dorang, hehe . lepas semua dah siap mandi kami puun main MONOPOLY ! this moment paling kelakar lah kan ! hehe, si KAYA adalah cik puan ASMA , kedua adalah Datin Seri Paduka Baginda NAMS *nak berangan jap ! haha , ketiga adalah datin zizi dah si MUFLIS adalah datin MYRA ! datuk dia dah tarik semua credit card dia, sebab tuh sampai muflis ! kan myra kan ? haha .kami selesai main monopoly tuh pukul 2.30 a.m / 29 Jan 2011 . lepas tuh kami tidur ! haha . cerita sal tidur ada kenangan yang tak leyh lupa kowt ! * tak yah nak cerita sangat lah kan ! . then kami bangun kul 9 cam tuh kalau tak silap, subuh habis semua tinggal, haha, semua penat la katakan, bunyi jam loceng tapi semua tak bangun ! haha . lepas tuh kami mainMAIN dengan anak buah si datin L niyh, SYASYA, ADAM, and AHMAD ! semua comel2 tau ! macam makcik dia la kan :) hehe . then break1st nasi lemak ! mama datin L yang masak , memag sodap la kan ! hehe . pas makan kami naik bilik then on FB + watching dancing video at youtube , kerja si asma la yang rajin searching movie2 tuh ha ! last2 saya yang dok sebelah tertidur la kan, hehe, ngantuk nyer pasal . yang si zizi and myra join gak tidur, yang tengok si datin L , syasya and semah jer, haha . pas beberapa minute saya tidur mama si datin L masuk bersama cucu nyer , so kami pun semua terus terjaga lah kan, hehe, nasib lah mama datin masuk, kalau tak tak bangun lah kami, heheh . pas tuh kai terus siapSIAP untuk hangout together , siap punya siap kami pun terus gerak lah kan, mulaMULA p UiTM shah alam jup p cucuk duit , then terus menuju ke Subang Prade * tapi tak masuk pun, sebab parking sangat lah penuh ! . dah penuh tuh kami pun keluar then terus menuju ke SUNWAY PYRAMID . dah masuk kat parking hotel sunway tuh pun takde parking, agak lama jugak lah kami cari parking, benggang jela kan ! last2 saya park je kat sebelah dinding jalan tuh, haha. then kami pun masuk and terus la p cari si ABU BAKAR with their friend FENDI . hehe lepas jumpa tuh kami terus makan then jalanJALAN , tuh jel keja kami masa tuh, kami sebenarnya keluar masa tuh nak celebrate besday si ABU BAKAR tuh tapi sayang nyer dia demam masa tuh ! haih ! burn ! datang KL tapi demam, tak best la !hheheh . hope you will get soon okay ! dah bosan jalan kat SUNWAY kami gerak p Subang prade, p membeli belah pulak si datinDATIN berEMPAT tuh ! hehe . dah habis shopping saya pun pergi hantar mereka balik , sedih kowt , dapat jumpa kejup je kan korang ? :( . entah bila lagi nak jumpa korang :( . Btw , korang memang sangat best ! saya sayang korang sangatSANGAT ! nanti bila2 free kita hangout together lagi yer ! The best moment with you ALL ! 

Watchout this picture ! :)

Asma , Myra , Zizi and Me :)

Datin A
Datin L
Datin M


Datin Z
Dato ' Abu Bakar with his wife :)
Our Lunch Food .
Nams with zizi :)
Amal , Asma and LALA :)
2 gorgeous girl :)
Lala with Fendi .
Ke khusyukkan membalas mesej .

This picture ASMA take while i'm drive :) hehe
Say Chhhheeeeessssseee ~
Jom Balik !!
Daatttiiinnns cuuuunn . ~.~
Asma dan saya :)
Si cantttttiik .
In this pic : Fendi , burn , asma and me :)

The End . 0_0


ByeBye my LOVE  ASMA,LALA,ZIZI and MYRA !

2 comments: