Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Tuesday, May 31, 2011

Capital ' A '

Assalamualaikum semua , hah ! dah lama tak berbelog ni . hari ni nak kongsi cerita baru okay . Dah beberapa hari ni asyik teringatkan my BFF . tapi dia dah takde kat dunia ni . sedihkan bila BFF kita pergi dulu . (ntah bila lah masa kita akan pergi pulak kan ? -.- ) Okay nama dia NUR AKMA AZMIERA BT RAHIM . rasanya sesiapa yang pernah satu sekolah dengan saya korang mesti kenal kann . erm , dia baik sangat , dah lama tak pergi melawat rumah baru dia -.- . But now , I have a new member have manner like her , physical like her and somewhat like her you know . Dapat lah lepas rindu jugak kat dia sometimes . Alhamdulillah , mungkin ALLAH ambil dia dan ingin beri yang baru untuk saya . Terima kasih Ya ALLAH , Engkau lah Maha ESA dan Maha Mengetahui seluruh alam . 
Now , I want introduce to you all who's new friends somewhat like my BFF that I mention above . Okay, 1st is ASMAH BINTI SAAD . Saya kenal dia dalam pasebook .*jangan tanya macam mana boleh kenal . panjang ceritanya .  Mulanya memang tak suka each other tau tak , last2 rapat :) . thanks coz being my friend dear :) . ( Kalau aku rindu kawan aku mesti aku teringatkan kau , syukur sangat dapat jumpa kau and kenal dengan kau ) . 2nd is SAIDATUL AKMA BINTI NORDDIN . Ha ! ni kawan college and kelas saya . dia ni memang gilagila sikit , tapi start rapat dengan dia this sem lah , sebab duduk sebelah dia :) . Dia ni sangat rajin menyalin , if saya tak menyalin apa yang lecturer ajar dia dah tau dah sebab apa , sebab ngantuk + malas . Nama dia sama dengan my BFF tuh , and kawankawan sekolah dia punn panggil KEMA , Ouh ! exactly like my BFF tuh , kawankawan arwah punn panggil dia KEMA jugak . ( akma , seronok gak dapat kawan dengan kau , and sem ni aku lebih rajin daripada sem lepas , sebab aku suka tenggok kau menyalin and aku turut menyalin . heee ) 
Okay for both my new friends , thanks a lot coz willing being my FRIENDS . 
For ARWAH : I miss you so much sis :( . I will not forget about you forever and ever NUR AKMA AZMIERA BINTI RAHIM .

My lovely friends AKMA , my new friends ASMA and AKMA . 3 capital 'A' in my heart .

Nur Akma Azmiera binti Rahim.

Asmah binti Saad .

Saidatul Akma binti Norddin.

Love , Amal .

1 comment: