Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Thursday, June 2, 2011

KAWAN .

Hye , tengah tengah santai ni tetiba pulak teringat kat kawan lama . I mean kawan sekolah lah . Baik tadika , sekolah rendah or sekolah menengah . Okay harini saya nak cerita pasal zaman zaman persekolahan lah , alah ! korang punn mesti teringatkan zaman persekolahan korang dulu , apa kata share je kat blog ni , mesti seronok and dapat lepas rindu kat kawan kawan yang lama tak jumpa , mana lah tau dorang baca blog korangkan . Rindu tiba tiba muncul kerana almaklumlah , sebab saya dan kawan kawan agak gila gila bila berjumpa di sekolah , tapi paling ketara kegilaan kami di sekolah menengah lah , mai juga gila gelak , kalau dah gelak memang susah nak berhenti lah kan huhu. ha ! nak tau saya sekolah dimana dari tadika sehingga ke sekolah menengah ? Okay waktu 5 tahun saya belajar di tadika NUR ISLAM , 6 tahun pulak kat tadika PASTI AL FIRDAUS , darjah 1 sampai 6 dekat Sekolah Kebangsaan Kampung Melayu Subang (SKKMS) then tingkatan 1 sampai 5 di Sekolah Menengah Kampung Melayu Subang (SMKS) *Semua tempat belajar di atas berdekatan dengan kawasan rumah . Okay , paling tak best dalam sesi persekolahan daripada tadika sampai menengah dan sampai kolej ni saya adalah di antara perempuan yang tinggi , oh my ! sangat tak best . Waktu sekolah rendah lah paling ketara , bayangkan lah , berdiri sebelah lelaki pun lelaki rendah , sedih gila kann . Tapi kini tidak lagi , berdiri sebelah lelaki saya yang rendah , HURRAAAAYYYY!  tersangat lah suka , tapi kalau berdiri sebelah kawan perempuan still saya masih tinggi  . Kalau tak percaya sila lah tengok gambar gambar di bawah ni . Btw , i miss so much all my friends







See , sampai cikgu pun jadi mangsa . haha

Lepak time :)


Kerja Amal Time . huhu 

Love , Amal .

1 comment: