Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Wednesday, June 15, 2011

Boleh Tuju Lagu ?

Yeah ! I'm coming BLOG . For all BLOGGER welcome to my new entry . Wah agak lama lah tak update blog den ni ha ! Okay hari ni nak cerita pasal ' Boleh Tuju Lagu ?Monkey Emoticon ' Haha , mesti korang familiar kan dengan ayat tuh . Erm tapi di mana yarh ?Monkey Icon Cici  Kat Maharajalawak lah , tred mark J-A-M-B-U . ' Apa punn tak boleh !Monkey Icons Yoyo ' hehe . Seronok kan tengok gelagat dia orang .Macam nak pecah perut je kannMonkey Emoticon , buat release tension punn boleh . Jumaat ni jangan lupa tengok yeee . hehe . Ops ! menyongsang lah pulak Monkey Winks, entry ni bukan untuk promote MAHARAJALAWAK lah NUR AMALINA Monkey Icon Yoyo! Okay back to the title , Boleh Tuju Lagu , okay bukan saya yang nak tuju lagu , tapi lagu-lagu ni sering di nyanyikan dan di tujukan kepada sayaMonkey Emoticon . Nak tau daripada siapa ? erm, of course lah daripada kawan-kawan yang tercinta Monkey Winks . Meyh tengok siapa yang tersenarai dalam list ' Boleh Tuju Lagu ? ' hehe .


Alan : Kimia by Emelda . ( setelah kau dapat gitar baru then kau datang rumah aku and kau menkan lagu ni kann ? bila aku nak dapat lagi macam tuh ? rindu sangat doe !Icon Monkey Yoyo )
Arwah Akma : Keabadian Cinta by Anuar Zain ( peminat setia Anuar ZainMonkey Icon )
Asma : Need You Travie Mccoy ( sebab dulu aku pengikut blog kau , kan kau pasang lagu tu ) 
Burn : Club Can't Handle Me ( asal aku dengar lagu ni mesti aku teringat kat kau doe Monkey Icons )
Yana : The Only Exception by Paramore ( sebab kau kan penah men gitar then nyanyi lagu nikan , so tiap kali dengar lagu ni mesti teringat kat kau Monkey Emoticons )
Yaya : K- Pop Music ( Budak ni memang obvious sangat dengan K-Pop ni , muka pun dah alar2 KOREA ! Dia penah paksa dengar lagu K-Pop tuh , but I don't like . Sorry yaya Monkey Emoticons )
Atynn : Baik-baik Sayang by Wali Band ( haha , aku tak ingat lah kau selalu nyanyi lagu apa , banyak sangat , tapi paling kenangan waktu sem 1 dulu , hang sampai nangis nyanyi lagu tuh , tapi aku tak tau apa tajuk lagu tu lah yunkk Monkey Emoticon. huhu )
Nurul : Cinta Kristal by Rahim Maarof ( cecite cecite , eyh tak lah ! nurul selalu nyanyi lagu ni sebab pakwe dia tujukan untuk dia kuuttt , tak ingat lahh )
Mira : Erm , makcik ni pun saya tak tau dia suka nyanyi lagu apa , sebab dia akan menyanyi bila orang cucuk dia je puunnnn , sorry Mira Monkey Icons Yoyo .
Lala SDNC : Sofea Jane by Black ( dia suka nyanyi bila dia nak nyanyi lah kann , tapi lagu ni paling kerap dia nyanyi waktu sem 1 dulu Monkey Emoticons )
Ida : Selamat Tinggal by Zizan and Dina ( dia suka bukak lagu ni before kami berpisah . sedih kowtt Monkey Winks )
Mr A : Permata Yang Di cari by De Hearty ( many more lah , tak tertulis kat sini .)


To all my friends above I always REMEMBER you all and MISS you all's so much . Kan best kalau masa dapat di putarkan semula Monkey Icon Yoyo . Sayang korang semua . Monkey Icons Yoyo


Hei ! Sangat tak sedar yang mana post ni adalah post yang keseratus telah saya buat ! Wow ! Banyak kann . Yeah Monkey Emoticon! semoga lepas ni boleh post lebih lagi . And thanks for you alls coz read my entry .Monkey Emoticons


Love , Amal .

No comments:

Post a Comment