Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Thursday, December 1, 2011

Mak Eton .

Salam and hai you all's . 1st post in DECEMBER .Ha ! Di sebabkan hari ni kelas tah macam apa , tetiba aku rasa macam nak share kan something dengan korang . Wooww ! The bad habit I did in classsss todayyy . Satu hari ni aku sangat lah teruk di dalam kelas . Bukan teruk sebab bising ke apa . Teruk sebab tak belajar langsung ! Kerja aku hari ni melukiss . Alahai . macam bebudak je . Tapi tersangat puas and seronok lahh . hehe . For dear LECTURER sorry sebab saya tak FOCUS langsung dalam kelas tadi okayy , huhu . Dah lah , malas nak membebel lagi , korang tengok jelah gambar kat bawah ni nanti ye . *lantak korang ah nak fikir aku ni macam apa kann . Byeee :)


My sweety paintings .

Original

1st edited

2nd edited

Completed !

Bahan bahan yang diguna kann :)

Akma and my drawinggggg :)

Me and syeeerrraaaa .

Nuramalinamohdsam :)

We again .

Me and kak nurul .

Yarh si comel kak ila :)

Saidatul Akma lahhhh :)

The last DRAWINGGGGG .

Love , Amal .

No comments:

Post a Comment