Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Monday, November 28, 2011

CHANGES !

Salam and haii you all's . Kebosanan melanda dan tercipta lah idea nak buat entry ni kann . Hope korang sudi membaca entry aku yang tak seberapa ni . Okay merujuk kepada tajuk kat atas, macam menarik kann ? *menarik ke ? baca jelah sampai habis enhh . Haih ! Changes about what ye ? Okay about my self lah dearr . lately ni ramai kawan kawan cakap perangai aku dah berubahh . *Berubah macam mana weyh ? Erm ,yang paling aku terasa perangai aku dah berubah sebab kawan yang tak rapat dengan aku sendiri tegur aku . dia cakap macam ni *hei amalina ! U ni dah berubah lahh , makin jahat ! . Perhhhhh , sentap gila bila dengar dia cakap macam tuhh . Aku ni macam dah teruk sangat je . Betul ke weyh korang yang kenal aku ? Sometimes aku terfikir jugak memang aku rasa aku ada berubah sikit . Betul cakap kawan baik akuu , aku ni sekarang tak pandai nak jaga hati orang , men cakap je apa aku nak cakap . And perangai aku sekarang ialah , suka memerli orang , gurauan yang kasar , banyak mulut , and dah macam suka cari gaduh dengan orang . Alahai teruk nya perangai kau ni NUR AMALINA MOHD SAM ! Huh . ntah lah kenapa ah perangai aku leyh jadi macam tuhh ,  boleh tak sesiapa bagi ceramah sikit kat aku supaya aku perbaiki perangai aku ni ? Sedih jugak lah bila orang cakap kita dah banyak berubahhh . Ermmmmmmm . Ya ALLAH , Engkau beri lah petunjuk dan kembalikan lah perangai asal ku . :( Aminnnnnn .

For all my friends , aku mintak maaf sesangat kalau aku sekarang banyak sakit kan hati korangg . Aku salah sebab buat sesuatu tak berfikir dulu and aku tak reti nak hormat and jaga hati orangg . I'm so sorry you all's :(

Love , Amal .

4 comments:

  1. nasihat : tidak semua kawan kawan kite mempunyai perangai yang sama macam kite dan maybe ade sesetengah tidak boley terima cara gurauan yang agak kasar so moral nye bile nak berguraw tgk dulu dgn sape kite nk bergurau syg . kalu dgn aku , kau jgn nak jadi ayu sgt lah , just jadi mcm bese oke anyway best kwn ngn kau :)

    ReplyDelete
  2. :( Erm , yarhh , aku lupa kott . Aku lupa tak semua orang sama . Thank kawan :'(

    ReplyDelete
  3. cool cool kak amal. kita kawan smpai bile2 kn? hehehe

    ReplyDelete