Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Tuesday, November 22, 2011

Hidup aku !

Haiiii , this week rajin pulak aku nak mengupdate belog aku ni kann , almaklomlahh , banyak sangat masa terluang dan terbuang kann , hehe . So ini lah akibatnya bila dah free sangat . Erm , setelah beberapa entry yang aku dah buat , hari ni sajja nak memperkenalkan diri aku ni kat you all's yang baca belog aku ni lah kann , kepada sesiapa yang dah kenal aku atau tak kena juga baca details aku ni , tak kesah kau suka atau tak okayy , kalau rasa dah tak suka sila lah klik ke butang 'X' atas belah kanan korang punya screen ni ye . 


ABOUT ME 

Name : Nur Amalina Binti Mohd Sam 
Nickname : Amal *majority my friends call me AMAL :)
Age : Ehem , masih muda lagi okayy , belasan tahun :)
Address : Shah Alam , Selangor .
Hobby : Hangout with family and members . *tak kesah ah buat apa punn .
Study : Sime Darby Nursing and Healthcare College. *wah ! jadi jururawat kau JAH !! haha.
Things that I like to do : Surffing , chit chat, hangout, snap a picture, yearh ! swimming :)
Things that I don't LIKE : Men who smoke , a friend like pretending, bullied ,people like breaking a promise,deceiver and TEDDY BEAR ! *mcm pelik je kau ni tak suka teddy bear . ada aku kesah ? mmg aku tak suka okayy .
Like to being : My self , simple as I can *kadangkadang melaram jugaakkk , huhu.
I kind of : Talk active person, love to laugh ,friendly *sometimes NOT ! , can be a FRIEND and also can be an ENEMIES !
My old style : Ha ! Aku bukan lah seorang yang LADIES sangat waktu sekolah dulu . Agak ketomboian lah jugakk , *but i'm not TOMBOYYYY okay ! hehe . Setelah menceburi dunia KOLEJ , terubah lah diriku ala ala GADIS gitukk , hehe .
Language that I use : Bahasa and English *alar alar mak salleh kau JENABB . hehe
My dreamm : DSLR and ehemehem *eyh , kau jangan nak gatal sangat ye JEMAAHHHH ! hok ni kawe gurau je . hehe.

Erm , apa lagi nak tulis ekk ? rasa macam tuh je , kalau ada lagi later lah aku tambah , hehe . Sorry lah kalau aku punya entry ni buat korang pening kepala sebab aku berDWI bahasa pulakk . Eyh ! suka hati aku lah nak berDWI or TWI bahasa ke apa kann , belog aku , suka hati aku lahh , hehe . Btw , thanks sebab sanggup luang kan masa korang baca semua kat atas sampai bawah ni . Later I will update a new storyy okayy , bye you all's  .

Love , Amal .



2 comments: