Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Sunday, November 20, 2011

Keinginan ku :)

Salam and hai to all my friends . Hari ni nak share dengan korang pasal keinginan aku . Ha ! Keinginan ku ? Alahai , macam kelakar je tajuk aku hari ni kann ? Keinginan apa yang kau nak ni AMALINA oii . Haha . Okay , takde apa pun dengan tajuk kat atas ni dengan apa yang aku nak share sekarang. hehe . Semalam abang sepupu aku punya wedding day lahh . Wedding yang tersangat simple . Ntah bila lah aku pulakk kann ? *alahai gatal nya kau ni perempuan oii  . Alangkah bagus nya kalau semua orang yang nak mendirikan rumah tangga buat macam mana dia buat , tak membazir and tak banyak mulut yang akan bercakap sana , bercakap sini . Mengelakkan daripada umpatan orang kann . Wah ! Kau nak jadi ustazah pulak ke AMALINA oii . Tak leyh blar tol . huhuhu . Seronok bila dapat gathering dengan sepupu sepapat . Almaklum  lahh , semua dah besar kannn , memang susah lah nak duduk and bual bersama . Bila ada event event cam ni lah boleh nak berkumpul . Btw , i'm enjoy in that dayy . Baru aku perasaan abang ilyas memilih tarikh yang sangat sweet gituk ! 20/11/2011 .


Me *before event started.

Ramai nya sepupu sepapat saya :)

Cool abang ilyas cool :)

Yes my cousin and uncle :)

Si kecik molek DAMIA .

See , abang ilyas face after COMPLETE their MISSION :)

Mak chau , Ayah and Pak Ngah :)

Makcik and Ayah .

AHMAD HAZIM ! *new photographer 


Siblings ! Pak Chau *ipar je , Pak Ngah ,Pak Ndak and Pak Aji .

Mak teh with Mukri . *hey pompann , kau dah tuaa :p

Yarh ! The professional photographer ! *katanyaa :p

Pengantin :)

Me in JUBAH again :)

Congratulation for AHMAD ILYAS and ZUBAIDAH  .
Okay lah , dah ngantuk dah ni , takde apa nak di ceritakan , tengok gambar pun sudah kann , so masa untuk tidur pulakk , *nak berangan jadi pengantin jap lah  hehe . Good night you alls .


Love , Amal .

1 comment:

  1. alamak hai ! dah tak sabar sabar nak kahwin ke ? nk langkah bendul ke ? HAHAH :') kalau kau nak aku boleh bagi tahu dekat mak dan ayah ! lagi satu asal kau cakap aku sudah tua ? aku masih muda lagi okey ! kau tuh pown sudah tua :P kan MAK NGAH ?

    ReplyDelete