Eyh ! Ada cerita baru lah .

Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Wednesday, November 9, 2011

Hariku Indah :)

P/S : Kepada sesiapa yang tak suka dan tak rajin nak membaca entry ni , anda di persilakan keluar dari BELOG aku ni . Thanks .


























Hamboi hamboii mak bedahh , banyak nya gambar kau kann . Haha , okay lah , ni semua gambar dalam bulan sepuloh and sebelas lah kann , tengok lah betapa seronok nya aku dengan kakak and adik adik aku pergi jalan jalan cari makan dan cari pasal . Mewah dengan makan lah kan masa mak and ayah takde ni kann . Btw , kami happy dengan hidup kami tanpa ada orang menghalang kami . Suka sangat sangat . Yeahhhh , another 4 days my parents will come back MALAYSIA and HOMESWEETHOME . We miss you MOHD SAM ZAINAL and MAZNAH JAWAHIR . Okay lah , hope korang tak bosan dengan santapan dan hiasan gambar dalam entry ni yer , aku malas lah nak membebel pepanjang , kang lagi lah korang tak suka kann . So have a nice day you alls :)
Ouh yarh , saya PENCINTA TUTTI FRUTTI .

Love , Amal .

3 comments:

  1. yerh ke kau pecinta tutti frutti ? kau bukan dah tak suka tutti frutti . ^_^

    ReplyDelete
  2. Athilah : kalau aku Yang Kena keluarkan duit memang ah muak, haha
    Husna : belum lagI lah dear.

    ReplyDelete