Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Saturday, January 7, 2012

ENMASCARADO

Haihaii , sebelum aku melelapkan mata ni and menikmati keindahan tilam , bantal dan selimut dalam bilik aku ni , aku nak kongsi cerita tentang malam ENMASCARADO . Enmascarado ni binatang apa ? Makanan ke ? Mesti korang fikir apa lah amal mencarut ni kann , haha . Okay lahh , enmascarado ni malam macam party untuk kolej aku lah kann . Maksud dia aku tak tauu , sebab bukan aku yang bagi . So korang pepandai lah search kat MR.GOGLE ke kann . Erm , not bad lah party ni . Di sebab kan tahap mengantuk aku ni dah tak leyh nak kawal . So , korang tengok jelah santapan manisan yang aku sediakan kat bawah ni yer * entry ni aku memang letak banyak gambar , so kepada sesiapa yang tak suka sila SCROLL DOWN your MOUSE fast okayyyy . 


World of MASK !


NAMS :)

Syeera and Ummi

The Photographer .

Pose kau amalllllll :)

Eyh eyh Fatin Asshiela

Me with SJ

The three gorgeous ;) 

Bye si CANTIK

Ms K * aku dah macam GIANT je .


Si gadis ENMASCARADO

S-Y-E-E-R-A-T-U-L


Unique

Kak Nurul yoooowwwww :)

The maskkkk 


Tutor :)

Opssssss :)

Themm .

Si gadis MC :)

Cheeesssseeeeeee~


Us . with puan Zaiton

Our tutor incharge

Ms Khor and si gadis .

Me with Yaya * si gorgeous ;) 

Thanks for watching . Have a nice day you'ollssss ;)

Love , Amal .

No comments:

Post a Comment