Ce KLIK Ce KLIK ! :)

Thursday, January 5, 2012

Sebab nila setitik habis susu sebelanga !



Salam and hai for all my readers . Okay hari ni mood tak berapa nak okay @ tak okay langsung ! . Merujuk kepada tajuk dia atas , dengan perasaan yang sanggat benggang ni , nak share dengan korang apa rasa hati aku sekarang . Terasa macam nak maki hamun je ni . But tuh bukan jalan penyelesaian masalah kann . So dengan itu aku mengambil keputusan untuk mengUPDATE belog aku ni kann . Let's start the storyy . Okayy , benda yang paling aku benci ialah SESEORANG yang suka menyamakan sifat aku dengan situasi SESEORANG yang mereka benci . *jap macam apa tah ayat aku , korang tak faham ? erm , takpe baca banyak kali mesti faham punya . And lagi satuuu , tak semua orang sama . Contohnya if kau dah putus cinta or bercerai or what ever ~ jangan lah sesekali menyamakan pasangan korang sama dengan yang lainn , macam tak wajar je kann . Contohnya korang suka cakap macam ni ' PEREMPUAN semua sama or LELAKI semua sama kannn ? ' Kalau dah perempuan or lelaki semua sama so korang kahwin sejenis jelah nanti kann . Nabi pun tak ngaku umat kalau kau nak sejenis pun kann . Kalau kau nak terus kan spekulasi kau terhadap PEREMPUAN or LELAKI terus kann , but jangan nak babitkan orang yang tak bersalah dalam cerita kau ni ! Fikir sikit sebelum cakap . Mood aku sekarang memang tak puas hati kepada sesiapa yang terus nak menganggap macam apa yang aku cakap kat atas tuh tadi . Seriously macam BANGGANG !

P/s for you my dear : Jangan samakan diri aku dengan orang lainn . Kalau kau nak terus samakan aku macam apa yang kau dah katakann . Please move on your self without me ! Thank you my dearest SWEET HEART !





Love , Amal .

No comments:

Post a Comment